Główna
Szkoła
Matura
Arkusze maturalne
Studia
Egzamin ósmoklasisty
Inne
Logowanie
KURS - matura rozszerzona w formule 2015
Matura rozszerzona - kurs - część 1 - zadania
Drukuj
Poziom rozszerzony
Cały kurs na:
http://www.matemaks.pl/matematyka-matura-rozszerzona-kurs.html
.
Zbiór rozwiązań nierówności \(|x+3|>4\) jest przedstawiony na rysunku
D
Który z zaznaczonych przedziałów jest zbiorem rozwiązań nierówności
\(|2 - x| \le 3\)
.
C
Wskaż rysunek, na którym zaznaczony jest zbiór wszystkich liczb rzeczywistych spełniających nierówność \(|x + 4| \lt 5\)
A
Przedział \(\langle -1,3 \rangle\) jest opisany nierównością
A.
\( |x+1|\ge 2 \)
B.
\( |x+1|\le 2 \)
C.
\( |x-1|\le 2 \)
D.
\( |x-1|\ge 2 \)
C
Wskaż nierówność, która opisuje przedział zaznaczony na osi liczbowej.
A.
\(|x-7|\lt 15 \)
B.
\(|x-7|>15 \)
C.
\(|x-15|\lt 7 \)
D.
\(|x-15|>7 \)
A
Wskaż rysunek na którym przedstawiono przedział, będący zbiorem wszystkich rozwiązań nierówności \(-4\le x-1\le 4\).
C (na filmiku D)
Na rysunku przedstawiony jest zbiór wszystkich liczb rzeczywistych spełniających nierówność \(|2x-8|\le 10\).
Wynika stąd, że
A.
\( k=2 \)
B.
\( k=4 \)
C.
\( k=5 \)
D.
\( k=9 \)
D
Rozwiązaniami nierówności \(|x^2-4|\lt |x-2|\) są wszystkie liczby ze zbioru
A.
\( (-2,2) \)
B.
\( (-3,-1) \)
C.
\( (-\infty ,-2)\cup (2,+\infty ) \)
D.
\( (-\infty ,-3)\cup (-1,+\infty ) \)
B
Tematy nadrzędne
KURS - matura rozszerzona w formule 2015